Pos дисплей е термин, отнасящ се до специален вид рафт за продукти, изработен от дърво, еко пластмаса или друг материал в комбинация с няколко слоя велпапе. Хартиеният материал зависи преди всичко от специфичните нужди на клиентите. Офсетовият печат е най-разпространената печатна техника за изработката на Pos дисплеите. Рафтовете се предлагат в голямо разнообразие от различни размери, но като цяло те се състоят от 3 части - дъно, тяло и горна част. За да привлекат клиенти, цветовете им са изпъкващи. Следвайки изискванията на клиентите, размерът на един POS дисплей може да бъде най-различен. След приключване на процеса на печатане, повърхността на POS дисплея е внимателно обработена с помощта на гланцово ламиниране, UV оформяне, UV щамповане или печат.
POS дисплей: кога се използва?
POS дисплеят е предпочитана опция за фирмите, които искат да покажат един или няколко продукта. В хранително-вкусовата промишленост, например, той може да се използва целогодишно за представяне на продуктова линия от сладки и шоколади.
По принцип POS дисплеите трябва да бъдат в съответствие с медийната концепция на целия бранд. Ако са тематични, например за Коледа или за други големи празници, то те трябва да се свързват тематично - и с бранда и с празника. В коледната атмосфера POS дисплеите винаги са с изображения на борове или снежни къщи. На Хелоуин пък декоративните мотиви са тиква, анимирани герои и т.н.
Невероятните предимства на POS дисплеите
POS дисплей - Спестяване на разходи
Първото предимство, което бизнесът не може да пренебрегне, е ниската цена. Тъй като е направен основно от хартия, един POS дисплей изисква много по-малко усилия за проектиране, печат, транспортиране спрямо тези от пластмаса, неръждаема стомана и др. Освен това, когато се достави на търговски обекти, персоналът може да сглоби рафтовете за нула време. Благодарение на това, бизнесът може да спести много разходи, време, място за съхранение и човешки ресурси.
Освен това хартията е и екологично чист материал. Когато приключим с използването на дисплея, можем лесно да рециклираме.
Дисплей на стойка с рафтове - показване на голям брой продукти
Хартиените POS дисплеи могат да бъдат проектирани в много различни стилове и размери. За леки продукти като сладкарски изделия или сушени храни, можете да изберете вид с многоетажни рафтове, монтирани на гръб. За продукти с по-голямо тегло, като шампоани, козметика, прахове за пране и напитки, фирмите трябва да потърсите модели рафтове с голям размер и много стабилни. По този начин ще се увеличи пространството за съхранение и продуктите няма да падат при всяко леко побутване на POS дисплея.
Рекламната агенция, на която сте се доверили, винаги ще ви даде съвет как да изберете правилният POS дисплей за вашия продукт. Така ще можете да показвате много стоки, но и да си гарантирате естетика.
POS дисплеят ефективно привлича клиенти
В супермаркетите и в търговските центрове потребителите отделят само няколко секунди да вземат даден продукт. Точно заради това и POS дисплеите са толкова впечатляващи и привлекателни, защото дизайнът им привлича погледите, особено ако са много брандирани и с ярки цветове.
На един POS дисплей може да има:
- Името на продукта;
- Лого;
- Изображения;
- Слоган;
- Информация, свързана с продукта;
- Информация за компанията.
Дори и да не можете да продадете продукт на няколко клиенти, вашата марка със сигурност ще изгради голяма целева аудитория с един POS дисплей. Това може да донесе много ползи по-късно и постепенно ще окаже пряко въздействие върху приходите на бизнеса ви. Популярността винаги има положителен ефект, дори и първоначално да няма много продажби.
Спестяването на разходите и времето, разнообразието, което може да се постигне с атрактивни дизайни, гъвкавостта - всички тези неща помагат много на бизнеса в стратегиите му за промоции на нови продукти и при кампаниите за продажба на събития.